Въпроси

1. Защо не мога да направя резервация по телефона, факса или по e-mail?

Не се приемат резервации по имейл / телефон / факс. За да запазим цените ниски, ние управляваме работата на easyHotel изцяло чрез Интернет.
На Ваше разположение са Бюро за запитвания и помощ (helpdesk), както и e-mail (enquiries@sofia.easyhotel.com ). Нашите служители ще отговорят на всички Ваши въпроси в рамките на 48 часа.
На Ваше разположение са резервационните системи www.easyhotel.com или www.booking.com .
Директна, бърза и лесна резервация от дома или офиса, без да се налага да ни посещавате на място направете от "Резервации >> онлайн чрез easyHotel.com". Освен че спестява време и пари, системата предлага и предимства за гостите, избрали този начин на резервиране.
Имате възможност да резервирате стая и като дойдете на място в easyHotel Sofia. Вижте подробности в "Pезервации".

 

 

2. Защо трябва да попълвам личните си данни, когато резервирам?

Ние Ви молим да попълните своите лични данни, за да можем да създадем и управляваме Вашата резервация сега и за в бъдеще (в случай на промяна или анулиране на резервацията), както и за да можем да Ви упълномощим сами да влизате в своя профил и да правите желаните от Вас промени на www.easyhotel.com (“My account”).

3. Цената на стаята, която искам да резервирам, се е повишила от последния път, когато проверих на уебсайта. Защо?

Стаите на easyHotel се продават на принципа: колкото по-рано резервирате, толкова по-ниска цена ще получите. Цените автоматично се покачват с приближаването на датата на желания престой. Разбира се, в периодите на голямо търсене цената е по-висока.
За да получите най-голяма полза, резервирайте по-рано и ако е възможно, бъдете гъвкави по отношение на желаните дни за престой (например в София август е по-популярен за посещения отколкото януари, а петък и събота са по-атрактивни от неделя).

4. Мога ли да се настаня без да имам предварителна резервация?

Стига да има свободни стаи в момента, Вие можете просто да направите Вашата резервация на терминал във фоайето на easyHotel Sofia или ако не желаете или се затруднявате, рецепционистът ще направи това вместо Вас. В този случай имате възможност да заплатите нощувките в брой или с карта на рецепция. Актуалните цени в момента на плащането са тези, посочени в сайта на веригата.
Все пак, съществува риск easyHotel Sofia да няма свободни стаи за съответната дата, затова Ви препоръчваме да направите предварително своята резервация.

5. Мога ли да резервирам стаи една до друга или на един и същ етаж?

Стаите се разпределят на принципа: дошлият пръв избира пръв. Разбира се, ако има такава възможност в момента, ние ще бъдем гъвкави и ще се постараем да удовлетворим Вашите желания.
Ако имате специални изисквания и те са приети от нас, то по време на резервацията (в резервационната форма) може да вмъкнете тези Ваши искания и да ги представите на easyHotel Sofia.
Екипът на easyHotel Sofia ще направи всичко възможно да се настаните според тях. Ние не можем да гарантираме, че Вашите искания ще Ви бъдат предоставени, тъй като те са в зависимост от наличността в конкретния момент.

6. Какъв е часът за настаняване в easyHotel Sofia?

Настаняването е след 14:00 ч. Рецепцията работи 24 часа, така че можете да се настаните по всяко време след този час. Ако все пак пристигнете по-рано, можете да оставите багажа си на съхранение в easyHotel Sofia срещу скромно заплащане до времето за настаняване или да заплатите опцията „Ранно настаняване”. Ако пристигнете късно през нощта, няма да имате проблеми, тъй като стаята Ви се пази до 11.00ч. сутринта.

7. В колко часа трябва да освободя стаята?

Желателно е да освободите стаята до 11:00 часа в деня на Вашето напускане, защото в противен случай ще Ви начислим сума за удължен престой. Ако все пак желаете да направите това, моля, свържете се с рецепция, която ще Ви информира за условията и допълнителното заплащане - опцията „Късно напускане”.

8. Мога ли да променя или анулирам резервацията си?

Веднъж потвърдена резервация не може да бъде променяна, затова, моля, проверявайте внимателно всички детайли преди да потвърдите. Промяна в дати на резервацията се правят единствено чрез анулиране на старата и създаване на нова резервация до 24 часа преди първоначално заявената дата за престой.
Ако искате да анулирате вече направена резервация или част от нея, ще ви бъде удържана такса в размер €12, а остатъкът от парите ще ви бъдат върнат под формата на кредит, който можете да ползвате, за да направите резервация, където Вие решите, във веригата easyHotel по света в рамките на 12 месеца. Парите Ви не се връщат физически, а се запазват във Вашия профил. Просто влезте отново в профила си чрез e-mail и парола, които първоначално сте използвали, и използвайте оставащия Ви кредит.

9. Безопасно ли е да използвам кредитна (дебитна) карта?

Да. Ние третираме много сериозно този въпрос. За да се гарантира Вашата сигурност, интерактивна партньорска мрежа използва защитен сървър, който криптира (шифрова) номера на кредитната (дебитната) Ви карта и я кодира в неизползваема форма.

10. Какви типове кредитни карти се приемат за гаранция/депозит?

Видовете карти приети за гаранция/депозит са изброени в раздел РЕЗЕРВАЦИИ (Резервации чрез http://www.easyhotel.com или чрез http://www.booking.com ),  както и в раздел ЦЕНИ /Начин на плащане).

11. Номерът на кредитната ми карта е коректен, но системата не го приема. Защо?

Има няколко възможности:
• Вашият тип карта не се приема от системата
• Картата Ви е с изтекъл срок
• Вие сте достигнали своя кредитен лимит
• Налице е компютърна грешка

12. Цената за нощувка за една стая ли е или е на човек?

Цената винаги е на стая, на нощувка. Заплаща се цялата стая, независимо от броя на гостите в нея. Минималното настаняване в стая е 1 гост, а максималното - 2 гости.
Изключение прави настаняване на дете до 6-годишна възраст в стаята на родителите като трети човек и в този случай детето не се таксува допълнително. Съществува възможност за поставяне на детско креватче (0-2 г.) в стаите тип Standard – тогава ползването на креватчето се заплаща допълнително по цените в раздел „Услуги по желание срещу заплащане”.

13. Как мога да анулирам, променям или просто да видя/отпечатам резервацията си?

За да извършите всяко от тези действия, трябва да влезете в профила си на официалния сайт на веригата www.easyhotel.com, където първоначално сте направили своята резервация. Всички манипулации по резервацията могат да бъдат извършвани най-късно до 14:00 ч. в деня преди Вашето пристигане. Когато сте на страницата отидете на “My bookings” и попълнете email адреса и паролата си. Вече влезли в профила си ще Видите няколко опции в долната част на страницата:
• View/Print booking – можете да видите или да отпечатате своята резервация
• Change guest name – можете да промените името на госта
• Change dates – можете да промените датата на настаняване и/или напускане. В този случай се извършва модификация на резервацията и системата Ви удържа такса в размер €12, а с остатъка от парите в профила Ви автоматично се прави нова резервация за новите дати. В случай, че след приспадане на таксата сумата за новата резервация не е достатъчна, ще се наложи да използвате кредитната/дебитната си карта отново, за да добавите пари.
• Upgrade room - можете да изберете по-голяма стая вместо първоначално избраната. По-голямата стая (STANDARD) съответно е по-скъпа и може да се наложи да използвате кредитната/дебитната си карта, за да добавите пари.
• Purchase optional extras – можете да резервирате/заплатите предварително: TV/за 24 часа, ранно настаняване или късно напускане
• Cancel entire booking – можете да анулирате цялата резервация. В този случай Ви се приспада такса анулация в размер €12, а остатъкът от неизползваната сума остава в профила Ви за бъдещи резервации навсякъде във веригата по света в рамките на 12 месеца.
• Cancel nights – можете да анулирате някоя/някои от нощувките. В този случай отново се начислява еднократна такса анулация в размер на €12, а остатъкът от неизползваната сума остава в профила Ви за бъдещи резервации във всеки един хотел от веригата в рамките на 12 месеца.

14. Как да разбера, че резервацията ми е направена успешно?

В момента, в който потвърдите резервацията си (последната стъпка от резервационната бланка), системата автоматично ще Ви издаде документ „Booking confirmation/Invoice”, който съдържа резервационния Ви номер и който можете да отпечатате. В рамките на 2-4 часа ще получите и потвърждение на дадения от Вас e-mail.

15. Мога ли да се настаня през нощта?

Да. Тъй като рецепцията работи 24 часа можете да се настаните в удобно за Вас време след 14:00 ч. Все пак имайте предвид, че резервацията Ви се пази до 11:00 ч. на следващата сутрин.

16. Защо ми се начисляват €2.40 допълнително при всяка резервация?

Поради банкова политика,  такава такса транзакция се начислява, когато правите резервация с  Visa, Mastercard или Maestro.

Таксата не се начислява, когато използвате Visa Electron. Таксата не е включена в цената, тъй като тя е върху цялата резервация, а не върху всяка отделна нощувка.

17. Може ли да анулирам или променя резервацията си по телефона?

За да запазим цените ниски, ние работим с Вас предимно онлайн. Единствено Вие имате достъп до резервацията си посредством профила си на сайта www.easyhotel.com и поради това единствено Вие можете да правите промени или анулации. Влезте в сайта, изберете страницата “My bookings”, въведете e-mail и парола и направете необходимите промени. Желателно е тези промени да се правят своевременно, за да може да Ви се върне част от неизползваната сума като кредит за бъдещо ползване.

18. Връщат ли се парите ми в случай на анулация?

При всяка анулация се удържа такса в размер на €15, а остатъкът от парите Ви се връща под формата на кредит, който може да бъде използван единствено за бъдещи резервации във всеки един хотел от веригата в рамките на 12 месеца. Достъп до този кредит имате чрез профила си на страницата www.easyhotel.com.

19. Пуши ли се в easyHotel Sofia?

Заради здравето и комфорта на нашите гости веригата easyHotel Ltd. е взела решението да ограничи пушенето навсякъде. Информираме Ви, че в easyHotel Sofia пушенето не е разрешено и учтиво Ви молим да пушите в обособените зони отвън (в лятната градина и пред главния вход).

20. Има ли ресторант/бар в easyHotel Sofia?

В сградата няма ресторант или бар, но нашите служители ще Ви дадат подробна информация за заведенията в района или в града.
На разположение са вендинг автомати за топли/студени напитки и пакетирани закуски.

21. Закуската включена ли е в цената?

easyHotel Sofia не предлага закуска, но служителите на рецепция ще Ви упътят към най-близкото кафене. Освен това ще откриете вендинг машини за топли и студени напитки и леки храни във фоайето.

22. Всички стаи ли са със самостоятелна баня?

Да, всички стаи имат самостоятелна баня с WC, душ, тоалетна мивка, кърпи и течен сапун/шампоан.

23. Предлага ли easyHotel Sofia условия за настаняване на гости в неравностойно положение?

Да, има специално проектирана стая за хора в инвалидна количка (със самостоятелна баня) на партерното ниво.
Размерът на стаята и вратите е по-широк, а банята е със специфично за целта оборудване.

24. Какво влиза в цената на стаята?

За да не заплащате услуги, които не желаете да ползвате, по правило те не са включени в цената. По подразбиране при резервацията заплащате нощувката (с включено ДДС, туристическа такса и застраховка), а всички допълнителни услуги като Wi-Fi интернет, почистване, подземен паркинг и др. са въпрос на личен избор и се заплащат допълнително на място.

25. Колко често се почиства стаята?

Когато се настанявате Вашата стая е почистена и оборудвана с чисти чаршафи, кърпи и течен сапун.
Почистването по време на престоя Ви не се извършва по подразбиране.
В случай, че желаете почистване, можете да заявите и заплатите услугата на Рецепция.

26. Мога ли сам да регулирам температурата в стаята?

Всички стаи са оборудвани с климатици, които могат да се регулират лично от госта от панел на стената.
Можете да избирате сами температурата, но в определен диапазон в зависимост от сезона (например не можете да настроите климатика на 30о през лятото или на 16о през зимата).

27. Какво има в стаята и банята?

Всяка стая има двойно легло, тоалетка с огледало (с вграден контакт в нея), вградени в леглото ниши за багаж, закачалки (няма гардероб), климатик, телевизор.
Банята е с WC, душ, тоалетна мивка, кърпи и течен сапун. Всички стаи са с прозорци.

28. Мога ли да поканя гости в стаята си?

Да, можете да поканите гост/и в стаята си, но само регистрираните могат да пренощуват. Максималното настаняване в стая е двама души.

Коментарите са затворени.